Instagram ja Facebook -tilit

Seurakunnan IG & FB — Lapset ja varkit IG & FB — Nuoret IG

Radio

ArmollistaM.jpg

Armollista menoa on Helsingin vapaaseurakunnan tuottama Radio Dein kanavalla pyörivä radio-ohjelma. Ohjelma kuultavissa joka toinen (huom!) maanantai kello 20:02-20:30. Kesäisin ohjelma on tauolla.

Seurakunnan sisäinen tiedotus

Helsingin vapaaseurakunnan jäsenlehti Pursi. nostaa monenlaisia kasvoja, tapahtumia ja strategisia aiheita koko seurakunnan tietoisuuteen. Vakipalstoilla kuullaan mm. johtavan pastorin mietteitä, tutustutaan lähiseudun muiden vapaaseurakuntien toimintaan ja omien jäsenten ammatteihin. Jäsenlehti toimii liimana laajalle yhteisöllemme. Pursi. ilmestyy kaksi kertaa vuodessa ja se lähetetään jäsenten kotiosoitteisiin. Painosmäärä on n. 900 kpl.

Ajankohtaisista asioista viestitään jäsenistölle sähköisellä uutiskirjeellä kuukauden välein. Jos haluat saada uutiskirjeen, ilmoita sähköpostiosoitteesi: helsinki(at)svk.fi